Medlemskap

Om ni blir medlem hos oss kommer vi fungera som kontakt gentemot utomstående och förmedla medlemsföreningens uppgifter såsom kontaktpersoner, telefonnummer, träningstider m.m. Som medlemsförening har ni också möjlighet att beställa uppdrag som bland annat fakturering och medlemsmatriklar, samt övriga tjänster såsom matchläggning och vaktmästeri. Om någon, utanför kommunens gränser, söker kontakt med föreningslivet i Strömstad blir vi den naturliga kontaktvägen.

Kan du bli medlem?

Alla ideella föreningar, i första hand idrottsföreningar, inom Strömstads kommun med eget organisationsnummer och som är registrerade i kommunens föreningsdiarie kan bli medlemmar hos FöreningsNavet.

Hur ska du gå tillväga?

För att bli medlem så tar du kontakt med oss via telefon eller mejl så bokar vi in ett möte.

Ring och boka möte med oss!
Tel: 0526 - 606 24,
Tel: 0526 - 606 23

Hand som håller en telefon